Kreditní karty zaznamenávají v poslední době velký růst a zaslouženě patří mezi nejrychleji se rozvíjející služby ve finančním sektoru. Jednou z posledních novinek, které zvyšují oblibu kreditních karet, je právě Cash Back. Jednoduché představení této služby je: „Zaplať nákup kartou a odnes si navíc hotovost.“
„Jsme rádi, že se můžeme podílet na rozvoji této služby v České republice od jejího počátku. Cash Back není zatím u nás velmi rozšířený, přesto se jedná o službu, která má velkou budoucnost,“ uvedl ing. Václav Horák, generální ředitel společnosti Cetelem. „Věříme, že klienti ocení její přínos, protože se vlastně jedná o dvě služby v jedné. Zákazník zaplatí zboží a zároveň může získat hotovost přímo na pokladně,“ doplnil Václav Horák.
Cash Back mohou klienti Cetelemu využít ve všech prodejnách, které tuto službu podporují, a to při platbě jakoukoli kreditní kartou vydanou společností Cetelem. Podmínkou je nákup zboží v minimální hodnotě 300 Kč. Poté může zákazník u platebního terminálu prostřednictvím Cash Backu získat hotovost ve výši až 1 500 Kč. Pro zatraktivnění služby jsou navíc tyto výběry zcela bez poplatků, Cetelem vyhlásil na Cash Back “poplatkové prázdniny“.
Cetelem je podle mezinárodní studie World Card Intelligence společnosti Lafferty největším vydavatelem kreditních karet v České republice. V únoru 2008 vydal miliontou kreditní kartu. Vlajkovou lodí Cetelemu jsou kreditní karty Aura a dále kobrandované karty s logem obchodních partnerů. Kreditní karty mohou klienti použít v široké síti prodejních míst a bankomatů v České republice i v zahraničí. Od roku 2006 mají všechny kreditní karty vydané společností Cetelem bezúročné období až 50 dní. V roce 2007 zavedl Cetelem pro své klienty Virtuální kartu, která slouží k platbám za zboží a služby v internetových obchodech.