Celkový denní prodej novin v březnu meziročně klesl o téměř osm procent na 1,54 milionu kusů, proti letošnímu únoru byl tak nižší o 1,6 procenta. Nejvíce - o 42 procent - poklesl meziročně prodaný denní náklad Šípu, pokles u ostatních deníků nepřesáhl deset procent.
Nejprodávanějším deníkem zůstal v březnu Blesk s 432.482 prodanými kusy na vydání. Následují regionální Deníky vydavatelství Vltava-Labe-Press vycházející v celé ČR (313.379 prodaných výtisků denně) a MfD (281.091 kusů).
Ve srovnání s únorem letošního roku u čtyř deníků náklad stoupl. Týká se to Blesku (nárůst půl procenta), Deníku (nárůst 1,1 procenta), Lidových novin (více o dvě procenta) a Sportu (2,2 procenta).
Ostatní tituly zaznamenaly v březnu ve srovnání s únorem pokles. Nejvíce - o 14,3 procenta - si pohoršilo Aha!, nižší prodaný náklad měly i HN a Právo (shodně o 1,1 procenta), MfD (méně o 3,6 procenta) a Šíp (pokles o 3,5 procenta).