"Každé páté vozidlo na světě jezdí na 'gumách' vyrobených Bridgestone," řekl Gert Meylemans z japonského koncernu. Maximální kapacita skladu s 2200 druhy zboží přesahuje jeden milion pneumatik od průměru 39 cm pro motocykly až po 198centimetrové pro zemědělské stroje. Průměrný denní obrat bude 38.000, ve špičce 60.000 pneumatik.
Fiege vyvinula pro Bridgestone celoevropskou distribuční síť včetně počítačových aplikací. Její součástí je ještě skladové "megacentrum" v Hamburku a logistické středisko v Lahru v jižním Německu. Kamiony odjíždějí z Boru do Polska, Itálie, Maďarska, Rumunska, Belgie, Německa, Rakouska, aby byly u příjemce do druhého dne.
Bridgestone Corporation zaměstnává 130.000 lidí ve 165 závodech v 25 zemích. Pneumatiky Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop tvoří 81 procent obratu. V 17 podnicích v Evropě pracuje 12.000 lidí. V Itálii má hlavní vývojové centrum a zkušební areál. Evropské distribuční centrum je v belgickém Zeebrugge. Loňské tržby koncernu v Evropě dosáhly tří miliard eur (přes 75 miliard Kč). Je hlavním dodavatelem pro Porsche, VW, Ford, BMW, DaimlerChrysler, General Motors, Peugeot, Renault, Fiat, má vedoucí pozici na trhu pneumatik pro zemědělské stroje a motocykly.
Skupina Fiege z Grevenu patří k předním logistickým firmám v Evropě. Má 21.000 lidí v 18 zemích. Loňský obrat byl přes 45 miliard Kč. Za pět let otevřela pobočky v Číně, Maďarsku, Rusku a ČR.
V devadesátihektarové průmyslové zóně CTPark u dálnice D5 pracuje nyní v sedmi halách téměř 2000 lidí. "Investovali jsme téměř čtyři miliardy korun," řekl Dušan Kastl z CTP Investu. V zóně bude přes 250.000 m2 nájemních ploch. Jsou tam ještě logistické firmy Maurice Ward z Británie, německý Schenker a japonské Sumitrans a Nippon Express, dále americká Tech Data, distributor informačních technologií, a německý výrobce autodílů Happich. CTP Invest, ze nímž stojí nizozemský kapitál, plánuje rozšíření zóny až o 100 hektarů.