Vyplývá to z údajů, které na základě monitoringu reklamy TNS Media Intelligence zveřejnila Unie vydavatelů ve své ročence. Mezi sledovanými tituly jako jediný není uveden deník Haló noviny.
Z devíti uvedených deníků loni pouze dvěma hrubé příjmy z inzerce stouply, a to relativně novým, bulvárním titulům Aha! a Šíp, které vycházejí teprve několik let a jejich hrubé příjmy nepřesahující sto milionů jsou mezi devítkou sledovaných novin nejnižší. Ostatních sedm "tradičních" deníků zaznamenalo pokles.
Největší pokles se týká deníku Právo, jehož hrubé příjmy z inzerce klesly loni o necelou čtvrtinu na 503,7 milionu korun. Objem inzerce v Právu klesl druhý rok po sobě. Lidové noviny si loni meziročně pohoršily o téměř pětinu na 315,4 milionu.
Z výsledků za uplynulá léta vyplývá, že Hospodářské noviny zaznamenaly pokles objemu inzerce čtvrtý rok po sobě. Loni to bylo o 12,1 procenta na 450,1 milionu. Meziroční pokles o více než deset procent se týkal také Sportu (o 12,2 procenta na necelé tři stovky milionů korun).
Nejvyšší hrubé příjmy z inzerce měla loni opět Mladá fronta Dnes (2,51 miliardy), následují stejně jako před rokem regionální deníky vydavatelství Vltava-Labe-Press sdružené pod značkou Deník a vycházející po celé ČR (2,23 miliardy), přes miliardu se pohybují hrubé příjmy i Blesku (1,12 miliardy).