Téma zjevně vyvolává zájem účastníků napříč odvětvími ekonomiky – k účasti se registrovali například generální či marketingoví ředitelé a top manageři firem AHOLD, ADVERTURES, Accor Services, Barvy Tebas, Beiersdorf, Coca-Cola, Česká pojišťovna, Česká spořitelna, EMCM, E.ON, Globus, HARTMANN-RICO, HENKEL, Hypoteční banka, Volkswagen, Karlovarská Korunní, Kofola, Lease Plan, LOGOS, McDonald´s, Microsoft, Nestlé, Ogilvy & Mather, Plzeňský Prazdroj, Pražská energetika, Raiffeisen stavební spořitelna, Soaré, SPAR, STORCK, ŠKODA AUTO, Telefónica O2, T-Mobile, TETRA PAK, VITANA, Vodafone a mnohé další.
Hvězdou kongresu bude George Silverman, globální expert v oblasti word-of-mouth marketingu, který nám poradí, jak navrhnout funkční komunikační kampaň s využitím WOM, či jak se vyhnout jeho úskalím.
Detailní program, včetně on-line registrace a novinek z příprav kongresu je k dispozici na adrese www.marketingmanagement.cz.
Uzávěrka přihlášek je vzhledem k trvajícímu zájmu prodloužena do 3. 6. 2008. V případě dotazů kontaktujte prosím sekretariát kongresu na adrese info@BlueEvents.eu nebo na tel. čísle 251 117 521.