„Při výběru motivu kampaně hrál velkou roli náš zájem co nejvíce se přiblížit každodenním starostem živnostníků. I z testů, které jsme před kampaní zpracovali, vycházely reálné obrázky uživatelů nejlépe,“ říká o nové podobě komunikace na živnostníky Tomáš Basista, manažer marketingu segmentu malých a středních podniků PS.
Nová komunikační strategie je vedena ve dvou rovinách. První je založena na otázce "Kdo dnes pomáhá živnostníkům?" a odpovědi "Postkonto - účet pro živnostníky". „Chceme posunout vnímání naší cílové skupiny směrem k PSB jako bance pro živnostníky a podpořit tak nepřímo prodeje,“ vysvětluje Basista. Druhá rovina je čistě prodejní, má informovat o produktech a benefitech a opírá se o otázku "Kdo dá dnes živnostníkům něco zadarmo?" a odpovědi "Postkonto - účet pro živnostníky na půl roku zdarma!". Kampaň bude podpořená napříč všemi médii, nově se tak produkty SME objeví i v televizi.
Poštovní spořitelna vylepšila nabídku pro živnostníky již v březnu. Zvýhodnila vedení podnikatelských běžných účtů, navíc všechna Postkonta poskytuje na půl roku zdarma. Noví zájemci o úvěr i Postkonta se nyní dočkají i dalších výhod. „Klientům nabídneme roční předplatné vybraného časopisu nebo tříměsíční předplatné Hospodářských novin, a to až do konce července,“ konkretizuje Basista.
Dlouhodobým cílem Poštovní spořitelny je stát se hlavní bankou nejen pro občany, ale také živnostníky a podnikatele. Těm nabízí jak investiční úvěry, z nichž nejoblíbenější je Malý podnikatelský úvěr (jednoduchý a rychlý úvěr bez prokazování účelu s možností získat až 500 000 Kč na běžný účet), tak provozní úvěry v podobě kreditních karet a povoleného přečerpání (u kterého se poplatek za zřízení neplatí již standardně).
PS nabízí také pomoc v oblasti dotací z EU – poradenství včetně analýzy projektu a jeho případné financování.