Hlasování bylo ukončeno 21. května 2008 a ceny budou vítězům slavnostně předány 5. června v TOP HOTELU Praha.Výsledky hlasování veřejnosti v soutěži Zlatá koruna jsou vždy očekávány s velkým zájmem. Na rozdíl od Finanční akademie, která hodnotí produkty z odborného hlediska,je názor klientů vždy tím nejlepším důkazem, jak je produkt úspěšný a jak je na trhu přijímán. V letošním roce navíc bylo veřejné hlasování rozšířeno o další anketu, kterou je Cena podnikatelů. Jejím smyslem bylo ocenit nejlepší finanční produkty pro malé a střední podnikatele.
Hlasování o Cenu veřejnosti podobně jako v loňském roce probíhalo dvoukolově. Od 1. listopadu 2007 do 6. dubna 2008 se uskutečnilo nominační kolo. Z tohoto kola postoupilo 20 produktů s nejvyššími nominacemi do finálového kola, kde se již rozhodovalo o
vítězích. V nominačním kole, které celé proběhlo na internetu, bylo odevzdáno 22 485 hlasů. Ve finále se kromě internetu hlasovalo i prostřednictvím SMS zpráv a bylo odevzdáno celkem 18 160 hlasů. Hlasy z prvního i druhého kola se sčítaly. V hlasování podnikatelské veřejnosti bylo odevzdáno celkem 4 775 hlasů pro 87 podnikatelských produktů.
"Velmi nás v mBank potěšil úspěch v soutěži Zlatá koruna. Zejména si mimořádně ceníme prvního místa v kategorii Cena veřejnosti. Toto ocenění vnímáme jako potvrzení cesty, kterou se mBank vydala, dodává nám další energii k budování bankovnictví nové
generace," říká Jiří Báča, generální ředitel mBank ČR.
"Náš produkt TREND již v minulých ročnících soutěže získal stříbrnou a bronzovou korunu. Vloni jsme tento produkt zásadním způsobem inovovali. Velice nás proto těší, že i náš nový TREND dosáhl takového úspěchu," říká k umístění Michael Neuwirth, ředitel úseku pojištění majetku a odpovědnosti Kooperativy.
Výsledky hlasování:
Cena veřejnosti
- 1. mKonto - osobní účet/mBank - BRE Bank SA organizační složka podniku
- 2. SERVIS 24/Česká spořitelna, a.s.
- 3. Aviva EasyLife/Aviva životní pojišťovna, a.s.
Cena podnikatelů
- 1. TREND 07/Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group
- 2. EUROleasing 2007/ČSOB Leasing, a.s.
- 3. Postkonto - program Max/Poštovní spořitelna
Soutěž Zlatá koruna oceňuje nejlepší finanční produkty na českém trhu. Letos se pod záštitou ministra financí ČR Miroslava Kalouska konal již její 6. ročník. Od jejího začátku v roce 2003 se jí zúčastňují všechny významné banky, pojišťovny, leasingové, investiční
a další finanční společnosti.
Do letošního ročníku soutěže přihlásilo 63 finančních společností celkem 182 produktů. Nejlepší produkty v 15 kategoriích vybírá Finanční akademie složená z 260 finančních odborníků. Kromě toho uděluje také cenu Novinka roku. Výsledky hodnocení ve Zlaté koruně pomáhají veřejnosti snáze se orientovat v nabídce finančních produktů, motivují občany k tomu, aby se více zajímali o vlastnosti jednotlivých produktů a lépe porozuměli nabídkám finančních společností.
Významnou součástí Zlaté koruny je hlasování o Cenu veřejnosti, kdy nejoblíbenější finanční produkty volí veřejnost prostřednictvím internetu a SMS zpráv. Letos bylo hlasování rozšířeno o Cenu podnikatelů, kterou se oceňují nejlepší finanční produkty pro malé a střední podnikatele. Do veřejného hlasování se v letošním roce zapojil rekordní počet 40 tisíc účastníků.
Zlatá koruna svým zaměřením přispívá ke zdravé konkurenci, podporuje vznik no vých produktů a veřejnosti napomáhá k vyšší finanční gramotnosti. Výsledky letošního ročníku soutěže budou slavnostně vyhlášeny 5. června 2008 v TOP HOTELU Praha.
Další informace o soutěži Zlatá koruna najdete na www.zlatakoruna.info.