Také značka Dior čelila podle slov svého výkonného ředitele Sidney Toledano mnoha nabídkám od různých výrobců mobilních telefonů. Ale až nyní nastal čas na první mobilní telefon nesoucí slavné jméno Dior. A Dior se do všeho pustil sám. Stejný vnitropodnikový tým Dior, který vytvořil již jiný krystalový módní doplněk – hodinky Dior, byl pověřen nyní spolu s návrhářem Johnem Gallianem také vytvořením designu pro mobilní telefon. A opět jsme se dočkali doplňku plného krystalové nádhery.
Francouzský módní dům Dior navrhl stylové véčko poseté Swarovského krystaly nebo v luxusnější verzi diamanty se všemi technologickými vymoženostmi, které od mobilního telefonu očekáváte. Mobilní telefon je zacílený přímo na ženy. Kromě klasického mobilního telefonu vytvořil Dior i jeho miniaturní verzi, kterou si může žena připnout ke kabelce, peněžence nebo ji nosit jako přívěšek a nikdy tak nepřeslechnout přicházející hovor nebo zprávu. „Prošívaný“ styl telefonu pomohla společnosti Dior vytviřit pařížská firma ModelLabs, která se specializuje na dizajn kostýmů.
Hlavní telefon je přeplněný důvtipným designem i technickými součásmi. Do speciálního plastického vzoru na povrchu telefonu, který se nazývá „cannage“ a se kterým se můžete setkat například na kabelkách Dior, jsou vsazeny diamantové krystaly. I software a jeho grafické provedení je připravené na míru Dior: běžná ikonka Nástroje je nahrazena kabelkou Dior, nebo Obrázky najdete netradičně pod ikonou zrcátka. Prostě vše ja namíru ženám milujícím luxus.
Dior zůstane věrný luxusu i vzhledem k ceně telefonu. Jeho mobilní telefon si budete moci pořídit, pouze pokud si sáhnete hlouběji do kapsy. Levnější verze se začne již příští měsíc prodávat v buticích Dior za 3500 Euro nebo za 5 100 dolarů. Luxusnější veri, která bude pokryta diamanty a která bude v pochvě z aligátoří kůže, koupíte za 18 000 Euro nebo 27 000 dolarů.
Dior očekává, že již v příštím roce prodá mezi 30 000 až 60 000 kusy svého telefonu. Není to jen sen. Se svými telefony již na trh přišly takové zančky, jakými jsou Giorgio Armani, Levi`s, Prada nebo Dolce&Gabbana a každému z nich se již podařilo prodat více než 500 000 mobilních telefonů. Sidney Toledano ze společnosti Dior předvídá obrovský zájem především v zemích, kde je silá konjunktura ekonomiky a silné zastoupení mladé cílové skupiny se zájmem o luxusní výrobky. Sem patří země, jakými jsou Rusko, Blízký východ, Čína nebo Hongkong, spolu s mekkami módy, jakými jsou například Paříž nebo Monte Carlo. Kvůli technologickým rozdílům v mobilních telefonech se bude nový telefon Dior uvádět na trh v Japonsku a v Jižní Koreji až později. Z počátku se prodej telefonů omezí na vybraných 225 butiků a asi 300 specializovaých prodejen s hodinkami a klenomai po celém světě.