Nová linka stáčí pivo do pěti druhů lahví a 225 druhů balení. "Například Pilsner Urquell, vyvážený do 55 zemí, dodáváme ve 140 druzích balení se stejným množstvím etiket v různých jazycích a variantách," řekl manažer plzeňského závodu Pavel Šemík.
Oproti stáčírnám většiny českých pivovarů využívá linka novou průtokovou pasterizaci, která je k pivu maximálně šetrná a umožňuje export do zámoří, dodal Mareček. Řadu lahví od pivovaru v Plzni až k soše sv. Václava v Praze, což je vzdálenost 103 km, by nyní podle něj obě plzeňské linky vyrobily za 13 hodin. Technologie také šetří vodu. Na čištění a mytí 100 vratných lahví se ušetří až polovina vody, tedy 80 litrů.
Ve fiskálním roce od loňského dubna do března 2008 investoval pivovar 2,77 miliardy Kč, což je druhá nejvyšší suma od převzetí Prazdroje koncernem SABMiller v roce 1999. Jihoafricko-americká skupina dosud vložila do rozvoje českých pivovarů v Plzni, Nošovicích a Velkých Popovicích více než 14 miliard korun.