Kongres Marketing Management 2008 získal nejlepší hodnocení programu ze strany účastníků za posledních 5 let

10.06.2008 | , Blue Events s.r.o.
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

 „Nový marketing – nové nástroje“ bylo hlavní téma kongresu Marketing Management 2008, které dne  5.6. 2008 přilákalo do hotelu Ambassador v Praze přes dvě stovky účastníků, marketingových managerů a dalších odborníků.

Díky vhodně zvolenému tématu a vyrovnané kvalitě všech vystoupení, obdržel program 9.ročníku kongresu jedno z nejlepších hodnocení v jeho historii. Na kongresu vystoupilo celkem deset řečníků, k jejichž výkonu se vyjádřila v písemné anketě plná třetina účastníků a souhrnně udělila programu velmi dobrou průměrnou známku 2,1

V prvním programovém bloku nejvíce zabodovala Kathy Sheehan z GfK North America, která se zaměřila na nové spotřebitelské trendy a zaujala především příklady, jak využít paradoxy spotřebního chování v marketingové komunikaci.
Ladislav Trpák poté navázal analýzou dopadů nových marketingových přístupů do tvorby produktů, cen, komunikace a distribuce a vysloužil si od účastníků pochvalu za příjemný a interaktivní způsob prezentace.

Velmi zajímavý byl i závěr úvodního bloku, který poskytl prostor pro užitečnou konfrontaci různých náhledů na společenskou zodpovědnost firem (CSR) a její komunikaci ve firemním marketingu ze strany Fóra dárců (Pavlína Kalousová) či firmy Henkel (Lidija Erlebachová). Konkrétní příklad ze společnosti T-Mobile prezentovala Lucia Tarbajovská.

Prostor před obědem byl vyhrazen klíčovému řečníku kongresu, jímž byl George Silverman. Potvrdil pověst jednoho z nejlepších světových řečníků na téma word-of-mouth marketingu a více než hodinu dokázal udržet pozornost a zájem účastníků. Za „výborné řečnické schopnosti a velmi dobře srovnanou /živě podanou prezentaci“ byl oceněn nejlepší průměrnou známkou -  1,44

Odpoledne přinesla příjemné zpestření především přednáška Tomáše Mrkvičky a Daniely Nacházelové z Ogilvy Group na téma Brand Entertainment. Zajímavé a vtipné příklady zábavy vyrobené značkou účastníky pobavily, i když vyvolaly pochybnost, že „v Čechách ani velmi ziskové firmy k tomuto pojetí reklamy nebudou mít odvahu“.

 

mini_Marketing_Management_08_117_2.jpg

 

Závěrečná diskuse potvrdila, že s využitím nových marketingových nástrojů mnohé firmy teprve začínají aktivně pracovat a odpovědi na otázky, jak s nimi pracovat v marketingovém rozpočtu a jak měřit jejich efektivnost jsou pro ně nesmírně důležité.

Přes celkově pozitivní hodnocení přinesl výzkum mezi účastníky kongresu i řadu námětů ke zlepšení dalších ročníků. Největším nedostatkem Marketing Managementu 2008 byla absence více konkrétních případových studií a rovněž špatný time management dopoledního programu, který omezil diskusi. Organizátoři děkují účastníkům za cenné připomínky a již nyní přemýšlejí o tom, jak je využít při přípravě jubilejního 10.ročníku kongresu, který se uskuteční v červnu 2009.

 

mini_Marketing_Management_08_008_1.jpg

 

Organizátorem kongresu byla společnost Blue Events, odborným garantem poradenská společnost Blue Strategy a generální partnerem společnost SAS.

Více informací naleznete na www.marketingmanagement.cz, popř. kontaktujte programového garanta kongresu Romana Řípu (roman.ripa@bluestrategy.cz).

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference