AAA chce prodávat pod novou značkou přes 200 aut měsíčně

16.06.2008 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 16. června (ČTK) - Skupina autobazarů AAA chce pod novou značkou AAA Premium Auto zaměřenou na zánovní auta stáří do dvou let prodávat přes 200 vozů měsíčně. Firma dnes otevřela první centra v Praze a Brně. Na tiskové konferenci to uvedl generální ředitel AAA Auto Anthony Denny.

"S růstem životní úrovně roste zájem o mladší a technicky vyspělé vozy. V posledních šesti měsících jsme prodávali v průměru měsíčně 150 takových aut, které bude nabízet Premium Auto," uvedl Denny.

Vedle Prahy a Brna by měly vzniknout autosalony pro zánovní vozy v Ostravě a dále i ve třech slovenských městech a v Maďarsku. Vůz prodávaný pod novou značkou ale bude možné objednat i ve všech dalších autobazarech AAA.

Hlavním zdrojem zánovních vozů mají být vrácené automobily v rámci operačního leasingu a předváděcí nebo testovací auta od dealerů. Vedle dvouletého stáří mají mít auta najeto do 40.000 km a servisní knížku. V současnosti má firma skladem zhruba 200 takovýchto vozů. Oproti novým má být cena o deset až 40 procent nižší. AAA bude na vozy dávat roční záruku a dále pojištění a asistenční služby.

Do pražského centra AAA Premium Auto s výstavní plochou 628 metrů firma investovala 58 milionů korun. Centrum stojí hned vedle autobazaru AAA v Dolních Chabrech. Nedaleko firma pod značkou Auto Diskont naopak nabízí nejlevnější vozy.

Skupina AAA Auto se loni kvůli výrazné expanzi i poklesu poptávky v závěru roku propadla do více než stomilionové ztráty. Letos firma v rámci restrukturalizaci uzavřela tři ztrátové pobočky. AAA nyní provozuje 44 center v pěti zemích. Loni prodala 80.000 aut.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK