Novinkou je i to, že údaje o účtu SSČS jsou aktualizovány každý pracovní den. Uživatelům služby SERVIS 24 GSM banking Česká spořitelna nově umožňuje přístup také k informacím o jejich kartových a vkladových účtech.
Česká spořitelna zároveň posiluje zabezpečení přímého bankovnictví: nastavení a změnu čísla pro autorizační SMS zprávy, které slouží k potvrzení příkazů k úhradě a dalších peněžních převodů v internetovém bankovnictví, je od dnešního dne možné provést jen v pobočkách banky. Zároveň, pokud klient zapomene nebo ztratí své přístupové údaje do internetového a telefonního bankovnictví, může o jejich nové vygenerování a následné zaslání požádat nově také pobočku České spořitelny - dříve to šlo pouze přes telefonní bankéře. V obou případech může klient využít libovolnou pobočku České spořitelny, bez ohledu na to, která z 636 poboček spravuje jeho účet.
„Rozvoj služeb přímého bankovnictví jde velmi rychle kupředu. Vysoký uživatelský komfort a prvotřídní zabezpečení jsou pro nás naprostými prioritami,“ uvedl Aleš Mamica, ředitel přímého bankovnictví České spořitelny.
K dalším novinkám v přímém bankovnictví patří také automatická kontrola duplicitně zadávaných transakcí - při realizaci příkazu přes internetové bankovnictví nebo automatickou hlasovou službu systém kontroluje transakce zadané v ten samý den a upozorní klienta, v případě, že najde shodnou transakci (např. pokud klient z jakéhokoli důvodu neobdržel potvrzení o přijetí transakce a zadal ji opakovaně). Majitelům Osobního účtu České spořitelny jsou informace o aktuálním nastavení jednotlivých produktů ode dneška k dispozici i prostřednictvím telefonních bankéřů.
Služby přímého bankovnictví České spořitelny využívá 1,2 mil. klientů. Jde o největší počet uživatelů přímého bankovnictví na českém trhu.