Restaurační vozy zmizely například z vlaků mířících z Prahy do Zlína, Hradce Králové, Vsetína či Luhačovic. "Majitel firmy nás informoval, že končí s jejich provozováním a chce se věnovat jiné podnikatelské činnosti," uvedl Petr Šťáhlavský z tiskového oddělení drah.
Majitel společnosti Pavel Urblík serveru řekl, že končí kvůli únavě z podnikání. Jeho odchod však údajně nemusí znamenat konec jídelních vozů na vnitrostátních linkách. Zájem o jejich provozování mají dosavadní Urblíkovi zaměstnanci.
"Vozy budeme provozovat, jen pokud se najde jediný partner," odmítl Šťáhlavský uzavření více smluv s několika partnery. Podle něj budoucnost stravování na vnitrostátních linkách spočívá spíše v bistrech, minibarech a roznáškové službě, jak ji cestující znají z pendolin, a nikoliv ve velkoprostorových restauracích na kolejích.
Společnost Urblík byla jednou ze dvou firem, které stravování ve vlacích Českých drah poskytují. Druhou společností jsou Jídelní a lůžkové vozy, které však působí zejména na mezinárodních linkách.