Pořady budou rozděleny do tří tematických okruhů. Největší díl připadá na jednotlivé díly televizního pořadu Svět na kolejích, který pravidelně vysílá Česká televize od roku 2005. Druhá část zahrnuje 13 dílů z cyklu pětiminutových videoklipů o železnici v regionech České republiky. Poslední kapitolou je reklama, která má veřejnosti přiblížit projekty a akce Českých drah.
"Vlastní internetovou televizi chápeme jako další účinný nástroj, který pomáhá vytvořit ucelený pohled na činnost naší společnosti," uvedl ředitel odboru komunikace Českých drah Zbyněk Honys. Televize je přístupná na adrese http://tv.cd.cz; k prohlížení jednotlivých reportáží je potřeba Flash přehrávač verze 9 nebo vyšší.
Podnikové televize jsou v České republice ojedinělé. S klasickým televizním vysíláním je ale nelze srovnávat. Jde spíše o přehrávání záznamové smyčky nebo mají formu takzvaných videogalerií. Ty využívají například sportovní kluby na svých stránkách.