Společnost nicméně potvrdila, že v celém finančním roce očekává pokles zisku o 18 procent na 490 miliard jenů. Současně snížila odhad svého celoročního prodeje o 1,4 procenta na 4,08 milionu vozů.
Tržby společnosti v prvním finančním čtvrtletí končícím v červnu klesly o 2,2 procenta na 2,867 bilionu jenů, protože silnější kurz japonského jenu po přepočtu snížil hodnotu zahraničních příjmů. Bez vlivu silnější domácí měny by tržby stouply o zhruba sedm procent.
Firma v prvním čtvrtletí zvýšila prodej o 1,7 procenta na rekordních 962.000 vozů. Společnost těží z růstu poptávky v Asii, Brazílii a na dalších nových trzích, který vyrovnává pokles prodeje ve Spojených státech, Evropě a Japonsku.
Honda se nyní podobně jako další japonské automobilky potýká s poklesem poptávky po velkých vozidlech ve Spojených státech, které jsou jejím největším trhem. Na rozdíl od konkurentů se jí však podařilo udržet severoamerické továrny v téměř plném provozu, protože její sortiment tvoří zejména osobní vozy a její výroba je velmi flexibilní, napsala agentura Reuters.