Firma zaplatila pokutu za uzavírání věrnostních smluv ještě pod názvem Český Telecom. Dřívější verdikt antimonopolního úřadu z roku 2004 ale stále platí, a stát tak nyní sankci vracet nemusí.
Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) se nezdály smlouvy, kterými si Telecom dlouhodobě zavazoval své firemní klienty, když jim nabízel slevy a výhody. Tím podle ÚOHS nejen narušoval konkurenční prostředí, ale navíc i cenově diskriminoval zákazníky, kteří podobné smlouvy neuzavřeli. Podpisem smlouvy se klienti zavázali, že protelefonují měsíčně daný objem hovorů. Pokud byl nižší, účtoval operátor i rozdíl mezi smluvním a uskutečněným hovorným.
Za protisoutěžní označil ÚOHS i povinnost používat na pevných telefonních linkách služeb Českého Telecomu a vázání smluv na rok až pět let. Přitěžující okolností bylo navíc opakované porušování zákona.