Rozdíl mezi kraji, kde banky mají podle klientů otevírací dobu nastavenu víceméně dobře a kde nevhodně, činil téměř půl známky na standardní školní škále od jedné do pěti. Společně s bankami na severu Moravy hodnotili lidé dobře také peněžní ústavy v Libereckém kraji a kraji Vysočina. Podobně jako banky ve středních Čechách nedopadly dobře ani banky ve Zlínském a Olomouckém kraji.
Z pohledu otevírací doby byl mezi nejlépe hodnocenou eBankou a nejhůře bodovanou Českou spořitelnou rozdíl 1,3 známky, vyplynulo z ankety. "Podle vyjádření respondentů může jít o to, že typičtí klienti této banky (eBanky) využívají v drtivé většině služeb přímého bankovnictví a pobočku navštíví jen výjimečně. To by vysvětlilo pozitivní hodnocení," uvedl server. Z dalších bank je na tom nejlépe Poštovní spořitelna, jejíž klienti si mohou vyřizovat svoje záležitosti na pobočkách pošt.
Srovnání mezi Českou spořitelnou a Poštovní spořitelnou, které bojují o stejnou cílovou skupinu maloobchodních zákazníků, dopadlo o 0,8 známky lépe pro druhou jmenovanou, píše server.
Respondenti v rámci ankety hodnotili také prostředí poboček jednotlivých bank, jejich služby a informace. Celková průměrná známka u všech bank byla 2,55. Zahrnuty však do ní byly jen banky, které oznámkovalo více než 100 účastníků ankety. Nejhorší hodnocení klientů si kromě otevírací doby vysloužila i čekací doba.