T-Mobile tak dále vede v počtu mobilních zákazníků. Konkurenční Telefónica O2 jich v pololetí měla 5,186 milionu. V tržbách měla naopak stále navrch Telefónica, která měla obrat z mobilních služeb o 400 milionů korun vyšší. Třetí Vodafone měl na konci června 2,75 milionu aktivních SIM karet, tržby nezveřejnil.
Celkem bylo na trhu 13,25 milionu aktivních SIM karet, což je zhruba o 190.000 více než na začátku letošního roku.
T-Mobilu se dařilo zvětšovat skupinu lukrativnějších tarifních zákazníků. Jejich počet meziročně vzrostl o téměř 18 procent na 2,372 milionu, naopak uživatelů předplacených karet o šest procent ubylo. Podíl odcházejících klientů se pohyboval kolem 1,4 procenta. Průměrný měsíční výnos na zákazníka se zvýšil o 12 korun na 496 Kč; Telefónica O2 uvádí výnos 516 korun a Vodafone 604 Kč.
"Telekomunikační trh je stále komplexnější. Na jedné straně se diverzifikuje, na straně druhé směřuje ke konvergenci. Světy IT, telekomunikací a médií se prolínají, vznikají velmi zajímavé a inovativní koncepty. Jsme si toho nejen vědomi, ale i připravení hrát v tomto vývoji výraznou roli," uvedl generální ředitel T-Mobile Roland Mahler.
T-Mobile patří do mezinárodní skupiny T-Mobile International, kterou ovládá Deutsche Telekom. Firma na tuzemském trhu působí od roku 1996.