Proti rozhodnutí se podnik může odvolat. Úřad případ přezkoumal opětovně po tom, co jeho rozhodnutí loni zrušil Krajský soud v Bratislavě.
"Slovak Telekom dlouhodobě deformoval konkurenční prostředí, což mělo negativní dopady i na spotřebitele, kteří nemohli mít prospěch z tlaku konkurence," poznamenala v tiskové zprávě Bernáthová.
Podnik se může proti verdiktu úřadu odvolat do 15 dnů ode dne doručení.
PMÚ potrestal Telekom v tomto případě pokutou ve stejné výši ještě v roce 2005. Soud ale rozhodnutí úřadu loni zrušil a vrátil mu záležitost k opětovnému posouzení. Krátce po tom úřad podrobil bratislavský soud ostré kritice za to, že jeho verdikty jsou mimo jiné zmatečné a nedostatečně zdůvodněné.
Slovak Telekom čelí i další vysoké sankci od PMÚ, kterou mu úřad vyměřil koncem loňského roku. Společnost má zaplatit 525,8 milionu Sk za to, že svou cenovou politikou ztížila podnikání alternativních operátorů. Proti tomuto rozhodnutí se Teelkom odvolal.