Škoda Auto představuje novou verzi elektronického objednávkového systému

19.06.2001 | ,
Ručení


perex-img Zdroj: Finance.cz

Škoda Auto na svých internetových stránkách (www.skoda-auto.cz) nabízí svým uživatelům inovovanou verzi interaktivní aplikace AUTO NA PŘÁNÍ, která je také dostupná na adrese www.autonaprani.cz. Nová ...

Škoda Auto na svých internetových stránkách (www.skoda-auto.cz) nabízí svým uživatelům inovovanou verzi interaktivní aplikace AUTO NA PŘÁNÍ, která je také dostupná na adrese www.autonaprani.cz. Nová verze aplikace byla spuštěna současně se zahájením prodeje nového modelu Škoda Fabia Sedan.

Cílem programu AUTO NA PŘÁNÍ je umožnit uživateli sestavení vlastního vozu Škoda a maximálně přitom zohlednit jeho představy, nároky a finanční možnosti. Zákazník si u zvoleného modelu vybere variantu výbavy, motor, převodovku, barvu, interiér a případně mimořádnou výbavu. Konfiguraci vozu lze průběžně měnit a optimalizovat. Proces konfigurace a objednání nového vozu je nezávazný až do chvíle potvrzení objednávky prodejci. Hlavním cílem projektu je maximální spokojenost zákazníka.

Nová generace programu na sestavení vozu na přání má inovovanou grafiku a ve srovnání s předchozí verzí je i výrazně uživatelsky komfortnější. Každému uživateli je po registraci k dispozici tzv. osobní profil, jehož součástí je novinka v programu, tzv. garáž. Uživatel v ní může umisťovat sestavovaná auta, které mezi sebou porovnává, propočítává pomocí leasingové kalkulačky výši a délku splátek. Vůz, pro který se rozhodne, pak přímo z "garáže" může objednat u značkového obchodníka, kterého si rovněž může vybrat. Přístup do osobního profilu si uživatel chrání vlastním přístupovým heslem. Vítaným pomocníkem při konfiguraci je asistenční linka. V případě potřeby zadá uživatel své telefonní číslo a dobu, ve kterou si přeje být kontaktován. Operátoři mu pak zodpoví jeho dotazy.

Při přípravě projektu i v testovací fázi Škoda Auto intenzivně spolupracovala s autorizovanými obchodníky značky Škoda v České republice. „Věříme, že tento internetový nástroj se pro naše stávající i potenciální zákazníky stane užitečným pomocníkem při výběru optimální varianty nového vozu," říká Milan Dědek, vedoucí eCommerce týmu Škoda Auto.
„Webová prezentace Škoda Auto a aplikace Auto na přání nám pomáhají dále zkvalitňovat služby zákazníkům," říká Petr Podlipný, vedoucí tuzemského prodeje Škoda Auto. „Základem dlouhodobého vztahu se zákazníkem i do budoucna zůstanou naši autorizovaní prodejci, internet nám však pomáhá s nimi lépe komunikovat a plnit všechna přání klientů, včetně špičkového poprodejního servisu," dodal Petr Podlipný.
Jan V. Binder, vedoucí projektu Auto na přání ve firmě Microsoft, která se podílela na realizaci projektu se společností Škoda Auto dodává: „Jsme potěšeni, že jsme technologie BizTalktm Server 2000 a Commerce Server 2000 uvedli poprvé v ČR do provozu právě s firmou Škoda Auto. Servery z rodiny .NET představují v současnosti nejmodernější řešení a trendy v oblasti IT, proto si nesmírně ceníme, že právě Škoda Auto využívá naše služby při své snaze nabízet svým zákazníkům nejlepší servis.“

Během testovacího provozu registrují autoři projektu v průměru 2000 konfigurovaných vozů denně. Měsíčně navštíví webovou prezentaci Škoda Auto (www.skoda-auto.cz) průměrně 130 tisíc návštěvníků. Počet shlédnutých stránek se blíží ke 2 milionům za měsíc.

Zdroj: Agentura Creo, s.r.o.

Autor článku

 

Články ze sekce: Ručení