V seznamu firem, ze kterých si bude torontský dopravní podnik vybírat, zůstaly jen Bombardier, Alstom a Siemens. "Podle aktuálních informací o definitivním postupu Toronto Transit Commission v uvedeném tendru na tramvaje ještě není rozhodnuto. Prostor pro Škodu Transportation a Inekon stále existuje," řekla mluvčí Škody Radka Pistoriusová.
Spory Škody a Inekonu vyvolaly především zpožděné zakázky tramvají do amerických měst Portland a Tacoma v roce 2002. Společnou řeč našly výrobci až u této zakázky. "Naše společné šance prosadit se v Kanadě výrazně zvyšují díky sdílení výrobního zázemí, zkušeností a kontaktů," uvedl šéf Škody Transportation Tomáš Krsek. Kanadské Toronto chce nejprve nakoupit 204 tramvají, zvažuje i opci na dalších 400. Jde o náročný projekt, zatáčky ve městě mají například oproti Evropě poloviční poloměr.