Slavia se chce zaměřit na zkušenější řidiče ve středním a vyšším věku, kteří nepoužívají vozidlo každý den a jsou obecně v silničním provozu odpovědnější. Mezi podnikateli se pojišťovna soustředí na menší živnostníky a podnikatele, zemědělce a malé a střední firmy. "Cenově také budeme zvýhodňovat starší nákladní vozy domácí provenience," dodal Bárta.
Slavia pojišťovna prý bude nabízet jednoduchý produkt. "Nebudeme nabízet složité a nepřehledné balíčky, ve kterých se klienti pojišťoven obvykle moc nevyznají," podotkl Bárta.
Slavia pojišťovna se rovněž stala členem České kanceláře pojistitelů. To je profesní organizace pojišťoven, které poskytují povinné ručení. Spravuje garanční fond, z něhož hradí poškozeným škody způsobené nepojištěnými vozidly.
Pojišťovna Slavia, která je menší pojišťovnou, patří od předloňského jara do skupiny SPGroup. Na tuzemském trhu působí od roku 1994. Strategií většinového vlastníka Capital Management Company je pokračování v pojišťování podnikové klientely a občanů a uvádění nových produktů na trh.