Neziskové organizace se mohou v soutěži učit zkvalitnit propagaci

18.09.2008 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 18. září (ČTK) - Nestátní neziskové organizace mohou představit své propagační materiály v soutěži nazvané Být vidět. Účastí v soutěži mohou nejen ukázat úroveň propagace své činnosti, ale mohou se také naučit ještě lépe prezentovat své výsledky. ČTK to oznámili organizátoři soutěže ze sdružení Agnes, které soutěž letos uspořádalo již pošesté.

"Věříme, že schopnost vhodně, citlivě a srozumitelně prezentovat činnost organizace významně přispívá k naplňování jejího poslání i k dlouhodobé kvalitě a stabilitě její činnosti," uvedli organizátoři.

Nestátní organizace mohou představit své propagační materiály v kategoriích Nejlepší výroční zpráva, Nejlepší webové stránky a fotografie v kategorii nazvané Náš příběh. Kromě odborníků může v kategorii internetových stránek letos poprvé hlasovat i veřejnost, lidé mohou hlasovat prostřednictvím internetové stránky www.bytvidet.cz.

Výsledky soutěže budou vyhlášeny 1. října v Mlýnské kavárně na Kampě v Praze. Podle pořadatelů může být pro účastníky soutěže přínosná zejména zpětná vazba a doporučení, jak se nejlépe prezentovat.

"Soutěží to nekončí. Následně připravíme pro všechny soutěžící bez rozdílu bezplatné školení," uvedla Anna Ciprová z pořádajícího sdružení.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK