„Nové druhy pojištění nabízíme v rámci zdokonalování služeb našim klientům. Koresponduje to s naší snahou o posílení značky Triglav v České republice,“ uvedl Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovna, a.s. „Naši klienti v nás musí na první pohled vidět stabilního, důvěryhodného a profesionálního partnera. Proto jsme se rozhodli naši nabídku nejen postupně rozšiřovat, ale některé produkty rovněž inovovat,“ vysvětlil Baný.
Triglav pojišťovna, a.s., jejíž mateřskou společností je slovinská pojišťovna Zavarovalnica Triglav, patří na tuzemském pojistném trhu ke středně velkým subjektům. V roce 2007 dosáhla na neživotním pojistném trhu podílu 0,7 %, v pololetí 2008 ho s předepsaným plněním více než 350 milionů korun navýšila na 0,84 % a do dvou let plánuje získat tržní podíl 1,5 %. „Obchodní výsledky Triglav pojišťovny a její posun na 9. místo v oblasti neživotního pojištění hodnotíme velmi pozitivně. Vzhledem k nízké propojištěnosti v České republice však předpokládáme růst i v dalších letech,“ uvedl člen představenstva Vladimir Mišo Čeplak z generálního ředitelství Zavarovalnica Triglav.
Český pojistný trh vykázal v prvním pololetí 2008, ve srovnání se stejným obdobím minulého roku, zvýšení tempa růstu o 7,7 % celkem, v neživotním pojištění pak o 6 %. Za většinou zahraničních zemí, včetně Slovinska, však Česká republika z hlediska propojištěnosti stále zaostává. „Proto jsme se rozhodli našim klientům od roku 2010 nabídnout životní pojištění a přijít na trh se soukromým zdravotním pojištěním, jehož konkrétní podoba závisí na reformě českého zdravotnictví,“ doplnil Baný.