"Podle informací od našich zákazníků operátoři O2 bohužel neustále pokračují v jejich obtěžujícím obvolávání. Našim zákazníkům se pochopitelně nelíbí, že konkurenční operátor zná jejich telefonní čísla a nabízí jim nevyžádané takzvané exkluzivní nabídky, které určitě v takové míře O2 svým zákazníkům neposkytuje," uvedl Duroň. Dodal, že úřady by měly především prošetřit, kde operátor získal telefonní čísla zákazníků konkurenta.
Telefónica O2 podle Žabky v rámci rozsáhlé kampaně k novým tarifům Neon oslovila přibližně 100.000 majitelů mobilních telefonů a pevných linek prostřednictvím různých prostředků přímé komunikace, mimo jiné i telefonicky. "Obvolávání je zaměřeno na čísla, u nichž máme příslušný souhlas, a dále náhodně generovaná čísla a veřejně dostupné databáze, takže jsme samozřejmě oslovili i řadu zákazníků konkurence," vysvětlil. Podané podněty regulačním úřadům označil za nestandardní kroky v rámci konkurenčního boje.
Vodafone má kolem 2,7 milionu zákazníků a Telefónica O2 téměř dvojnásobek. Český mobilní trh je vysoce nasycený a na stovku lidí připadá přes 126 mobilních čísel.