„Když jsme vstupovali na český trh, často jsme slyšeli, že pro úspěch další banky už tu není místo. Nyní, po deseti měsících, máme 150.000 klientů. V počtu klientů se tak mezi ostatními bankami řadíme na šesté místo! To jednoznačně potvrzuje správnost naší strategie nízkonákladového bankovnictví, kdy přenášíme úsporu nákladů ve prospěch klienta. Mimořádně nás těší nejen počet klientů, ale i zájem o naše inovativní produkty, které nabízíme bez „hvězdiček“ a podmínek pod čarou,“ komentuje růst mBank generální ředitel Jiří Báča.
mBank má momentálně našlápnuto ke čtvrt milionu otevřených bankovních účtů. Za deset měsíců se od své poplatkové politiky neodchýlila. Vedení účtu, stejně jako třeba příchozí a odchozí platby, SIPO, inkaso nebo platební karta – to všechno je u mBank úplně zadarmo. mKONTO pravidelně vítězí ve srovnávacích testech bankovních účtů, získalo i dvě hlavní ceny v klání Zlatá koruna.
Současná světová finanční krize, která postihla především Spojené státy, vede řadu lidí k hledání bezpečných přístavů pro jejich úspory. Často proto stahují prostředky z momentálně rizikovějších akcií nebo fondů a přesouvají je na spořící účty, které jim navíc garantují zhodnocení peněz. Příliv vkladů registruje i mBank.
„V současné situaci se projevuje zvýšený zájem o spořící účet, který představuje naprosto bezpečnou možnost uložení vkladů domácností. Je evidentní, že kombinace spořícího účtu mBank, kdy nabízíme mimořádný úrok 3,3% p.a., a to férově - naprosto pro všechny, spolu s maximální likviditou a to bez jakýchkoliv poplatků, je v posledním období pro klienty ještě atraktivnější,“ dodává Jiří Báča.
Dalším důsledkem finanční krize je i větší poptávka po hypotékách s bilančním mechanismem. Lidé mají tendenci míň riskovat a co možná nejvíc šetřit. mBank takovou nabídku má. Díky mBilans klienti můžou výrazně ušetřit na úrocích z hypotéky a úspory převést na spořící účet. Touto kombinací si zajistí maximální zhodnocení svých peněz i v době finanční krize.