Do finále v příštím roce postoupí 20 produktů s největším počtem nominací a z nich pak opět veřejnost svým hlasováním vybere konečné vítěze. Současně s nominacemi na Cenu veřejnosti bylo zahájeno hlasování v Ceně podnikatelů o nejlepší finanční produkty pro malé a střední podniky. Konečné výsledky budou vyhlášeny v červnu 2009.
Hlasování v Ceně veřejnosti probíhá dvoukolově. V prvním, nominačním kole, které bude ukončeno v březnu 2009, se hlasuje prostřednictvím internetu na www.zlatakoruna.info. Dvacet produktů s nejvyšším počtem nominačních hlasů postoupí do finálového kola, které proběhne na internetu a navíc i prostřednictvím SMS zpráv.
V nominačním kole se hlasuje o všech produktech, které jsou umístěné na výše uvedeném webu. Návštěvník může dát hlas také jakémukoliv dalšímu produktu, který není na webu uveden, a to tak, že jeho název napíše do hlasovacího formuláře.
V roce 2008 byl v obou anketách odevzdán rekordní počet 43 293 hlasů a účastníci vybrali vítěze z celkového počtu 540 finančních produktů.
„Těší nás, že zájem o toto hlasování rok od roku roste. To samo o sobě potvrzuje, že veřejnost se stále více zajímá o to, co a v jaké kvalitě finanční trh nabízí. Z reakcí finančních společností je navíc patrné, že oběma oceněním, reprezentujícím názor samotných klientů, přikládají stále větší význam, “ říká Pavel Doležal, ředitel soutěže Zlatá koruna.
Výsledky hlasování v 6. ročníku Zlaté koruny:
Cena veřejnosti
- 1. mKonto - osobní účet/mBank - BRE Bank SA organizační složka podniku
- 2. SERVIS 24/Česká spořitelna, a.s.
- 3. Aviva EasyLife/Aviva životní pojišťovna, a.s.
Cena podnikatelů
- 1. TREND 07/Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group
- 2. EUROleasing 2007/ČSOB Leasing, a.s.
- 3. Postkonto - program Max/Poštovní spořitelna