Modernizovaná verze se má v továrně vyrábět od prosince. Od stávajících modelů se bude lišit především plastovými díly, motor má zůstat stejný. Automobil je podle Černého po čtyřech letech zhruba v polovině svého životního cyklu, a proto se dočkal lehkého faceliftu.
Doplnil, že firma již připravuje i nový motor a zároveň uvažuje o případném nástupci nyní vyráběného auta. "Žádné rozhodnutí ale na úrovni našich vlastníků zatím nepadlo," dodal.
Itálie patří spolu s Německem, Velkou Británií, Nizozemskem a Francií k největším odbytištím pro malá auta z TPCA. Firmu podle jejích zástupců nezasáhla současná recese v automobilovém průmyslu, naopak kvůli růstu zájmu o menší a ekonomické vozy chystá na příští rok zvýšení kapacity výroby o 20.000 na 340.000 aut. Letos očekává výrobu 320.000 aut a v listopadu by měl brány továrny opustit milióntý vůz od zahájení produkce v roce 2005.