Makro od pátku nabídne zákazníků mobilní služby Telefóniky O2

30.10.2008 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 30. října (ČTK) - Velkoobchodní společnost Makro Cash&Carry bude od pátku ve svých prodejnách nabízet registrovaným zákazníkům mobilní služby telekomunikační firmy Telefónica O2. Makro v Česku provozuje 12 velkoobchodních center a má více než 800.000 registrovaných podnikatelů, zejména obchodníků a firem podnikajících v gastronomii.

Aleš Drábek ze společnosti Makro Cash&Carry dnes novinářům řekl, že nabídka nazvaná Mphone zahrnuje tři zvýhodněné tarify, které jsou odstupňovány podle měsíčního paušálu a počtu volných minut. Zákazníci budou mít navíc možnost každý měsíc získat další volné minuty a SMS podle toho, jak budou v prodejnách Makro nakupovat.

"Snížení ceny za volání a SMS bude tím výraznější, čím více budou u nás nakupovat. Pevně věříme, že tento benefit ocení především naši loajální zákazníci, pro které tento program znamená významné úspory v nákladech na komunikaci," podotkl. Nabídka Mphone byla podle něj doplněna o službu nazvanou tři partneři, díky které budou moci zákazníci volat se slevou 25 procent na tři vybraná čísla.

Za nejlevnější tarif Mphone Mini zákazníci společnosti Makro zaplatí měsíční paušál (včetně 19procentní DPH) 226 korun. Získají tak 50 volných minut. Po jejich vyčerpání je minuta vnitrostátního volání včetně DPH vyjde na 4,76 koruny a při volání mezi Mphone tarify na 2,26 koruny.

Nejdražší tarif Mphone Maxi bude i s DPH stát 1178,1 koruny, přičemž jeho součástí bude 400 volných minut. Minuta vnitrostátního volání pak vyjde na 3,33 koruny a v případě volání mezi Mphone tarify na 2,26 koruny. Cena jedné SMS včetně DPH bude u všech tarifů 1,19 koruny.

Makro Cash&Carry dlouhodobě patří mezi nejziskovější obchodní řetězce v Česku. Loni zvýšil čistý zisk na 1,568 miliardy korun z 1,5 miliardy korun v roce 2006. Tržby firmě v loňském roce stouply na 37,1 miliardy korun z 35,3 miliardy o rok dříve. V loňském žebříčku největších tuzemských obchodníků patřilo Makru čtvrté místo za společnostmi Schwarz ČR (Lidl, Kaufland), Ahold Czech Republic (Hypernova, Albert) a Tesco Stores ČR.

Telefónica O2 má v tuzemsku kolem 5,2 milionu uživatelů mobilních služeb, lukrativnějších tarifních zákazníků je zhruba 47 procent z nich. Čistý zisk firma do konce září zvýšila meziročně o 18,5 procenta na devět miliard korun. Majoritním vlastníkem operátora je španělská skupina Telefónica s podílem 70 procent.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK