V České republice zvýšila Avia do srpna prodej o 88 procent na 240 aut, na Slovensku pak prodala 51 aut, což představuje nárůst o 65 procent. Do zemí střední a východní Evropy směřuje zhruba 70 procent prodeje firmy, 30 procent pak na vyspělé západoevropské trhy. Tam se automobilka musela potýkat s vlivem silné koruny i výpadkem u britského odběratele, který nákladní vozy předělává na elektropohon.
Vlastníkem Avie je od roku 2006 indická automobilka Ashok Leyland, člen Hinduja Group. Mateřská firma do všestranného rozvoje značky Avia investovala více než 800 milionů korun. V roce 2008 investuje 74 milionů Kč do dalšího vývoje nákladních automobilů a dalších 140 milionů při generální rekonstrukci zařízení a budov a při výstavbě nové parní kotelny.
Avia Ashok Leyland Motors měl loni podle nekonsolidovaných výsledků ztrátu 250,67 milionu korun při tržbách 668 milionů korun. V roce 2006 firma vykázala prodělek 21,47 milionu korun a tržby 86 milionů korun. Prodej loni stoupl téměř o polovinu na 713 nákladních aut.