Allianz pojišťovna patří k průkopníkům moderních forem komunikace s klienty. Jako první na českém trhu nabídla klientům možnost sjednání pojištění on-line, a to už v roce 2000. Další krok v on-line komunikaci s klienty představovalo on-line hlášení pojistných událostí, které bylo nedávno doplněno o ojedinělou novinku: on-line náhled na stav řešení nahlášené pojistné události.
On-line formulář pro zasílání dotazů, návrhů na zlepšení, pochval i stížností mohou využívat nejen klienti, ale i široká veřejnost, pojišťovací poradci i makléři.
Renáta Arnoštová, Complaint Officer Allianz pojišťovny, říká: „Náměty klientů a veřejnosti jsou pro nás velmi cennou zpětnou vazbou, reflexí našich obchodních aktivit i reakcí na nově zavedené produkty a služby. Ceníme si všech postřehů, kladných i záporných, a přirozeně nás těší, že převládají kladné ohlasy a dotazy svědčící o kvalitě našich produktů a služeb.“
On-line formulář pro dotazy, návrhy, pochvaly či stížnosti doplňuje stávající možnosti komunikace s Allianz pojišťovnou o nové, moderní komunikační médium. K hojně využívaným patří emailová schránka klient@allianz.cz nebo bezplatná telefonní linka s nepřetržitým provozem 800 170 000.