"Sdělujeme, že HBO Česká republika neuzavřela žádnou dohodu o jakékoliv programové spolupráci s provozovatelem TV Stream.cz a žádnou podobnou spolupráci v dohledné době nechystá," uvedla Brožková.
Informace o spolupráci HBO se Stream.cz dnes přinesly Hospodářské noviny (HN). "HBO ČR se obrátila na vydavatele Hospodářských novin (společnost Economia) se žádostí o uvedení tiskové opravy," uvedla v té souvislosti Brožková.
Podle článku v HN se HBO se chystá proniknout na internet a chce spolupracovat s internetovou televizí Stream.cz. Na internet by zatím zamířila jen původní tvorba tuzemské pobočky, například zábavný pořad Na stojáka - nikoliv seriály či filmy americké produkce, napsaly HN.
Se Stream.cz spolupracuje v současné době již Prima, a to právě tak, že poskytuje serveru své vlastní pořady, například seriál Velmi křehké vztahy či zábavný pořad Ber nebo neber.
Autoři článku se přitom odvolávají na vyjádření zástupců obou firem, Miloše Petany za Stream.cz, a viceprezidenta HBO pro střední Evropu pro vysílání programů a akvizice a výkonného ředitele české HBO Ondřeje Zacha.
Letošní rok je pro video podle Hospodářských novin zlomový, protože se na web pustily velké televize. Videoreklama se rozjíždí i proto, že na menších webech leckdy inzerenti nechtěli být spojováni s často příliš amatérskými videi.
"Letošek je už zajímavý. Videoreklama na webu zatím nemůže ohrozit klasické formáty. Ale začali ji nabízet velcí hráči, to jí pomůže," citoval deník Štěpána Woldeho z agentury Media One. Dodal, že příští rok bude videoreklama běžnou součástí reklamních kampaní, napsaly HN.