Raiffeisenbank ruší poplatky, ktré klienti nejvíce kritizovali

15.12.2008 | , Raiffeisenbank
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

Raiffeisenbank a.s. v novém sazebníku ruší některé poplatky, které byly nejvíce kritizovány klienty. S účinností od dnešního dne banka ruší nejvíce kritizovaný poplatek za změnu trvalého příkazu zadaného přes internetové bankovnictví, k dalším úpravám banka sáhne na počátku února.

Raiffeisenbank od dnešního dne ruší poplatek za změnu či zrušení trvalého příkazu, inkasa či služby SIPO prostřednictvím internetového bankovnictví u účtu eKonto. Doposud tento poplatek činil 30 korun. „V celé řadě internetových diskuzí naši klienti tento poplatek označovali za nejvíce nesmyslný. Proto jsme se rozhodli na jejich kritiku reagovat a poplatek rušíme, je to malý předvánoční dárek pro naše klienty,“ komentoval změnu generální ředitel banky Lubor Žalman s tím, že úprava se týká i Podnikatelského eKonta. Cena klesne rovněž při změně či zrušení trvalého příkazu na pobočce.
K dalším změnám v sazebníku dojde s účinností od 1. února. Nově banka ruší poplatek rovněž za informační zprávy zasílané emailem, tedy např. zprávy o pohybech na účtu či provedení transakce. Doposud byla taková zpráva zpoplatněna 3,90 Kč, nově bude zdarma.
Banka v  únorovém sazebníku dokončuje sjednocení cen pro původní účty Raiffeisenbank a eBanky a zároveň pokračuje ve své strategii zvýhodňování klientů využívajících přímé bankovnictví. Cena za odchozí platbu zadanou přes telefon tak u eKonta klesne z dosavadních 22,90 Kč na 13 korun, naopak cena za odchozí platbu zadanou na pobočce se zvyšuje z 22,90 na 33 korun. Cena za odchozí platby zadané přes internetové a GSM bankovnictví bude nově zaokrouhlena z 2,90 na tři koruny.
Vlajkovým účtem zůstává pro Raiffeisenbank úspěšný model eKonto. Na jeho struktuře se nic nemění, klient při splnění podmínek i nadále zdarma získává vedení běžného účtu se spořicím účtem, internetovým bankovnictvím, kartou a kontokorentem, zdarma má i příchozí platby a 2 výběry z bankomatu měsíčně. „Zájem o eKonto neustále roste, tento účet je pro nás prioritou. Více než 90 procent z nově příchozích klientů volí právě eKonto,“ dodal Lubor Žalman.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy