Firma, která působí v průmyslové zóně Triangle nedaleko Žatce, nařídila svým pracovníkům v polovině prosince celozávodní dovolenou. Do práce se vrátili 5. ledna. "V lepším případě budou nyní lidé doma od poloviny do konce ledna, katastrofický scénář počítá s výlukou až do poloviny února. Omezení se netýká všech pracovníků, vzorková výroba modelu 2009 bude pokračovat i nadále. Práce stále konzultujeme se svými odběrateli, pro odbyt výrobků zároveň hledáme nové zákazníky," uvedla Benešová.
Opatření podle ní souvisí zejména se změnami a výkyvy na trhu s elektronikou, jež jsou obzvláště na trhu s televizory velmi časté. "Tradiční prodejní propad televizorů v lednu, únoru a březnu je zpravidla vystřídán vzestupem, který začíná v dubnu. Samozřejmě že nejsme imunní ani vůči globální krizi. Tým odborníků má za úkol najít optimální model výrazné úspory nákladů," doplnila.