"Náš byznysplán předpokládá dosažení takzvaných černých čísel (zisku) po třetím roce vysílání," uvedl na dotaz ČTK mluvčí stanice a ředitel marketingu stanice Janis Sidovský.
TV Barrandov bude stejně jako další komerční stanice financovat svůj provoz zejména z příjmů z odvysílané reklamy. Té ale na začátku s největší pravděpodobností příliš nebude, inzerenti totiž budou zřejmě zpočátku spíše čekat, jak bude program stanice vypadat a jakým tempem bude lákat diváky.
Podle Sidovského ale není pravda, že by zpočátku neměla TV Barrandov vysílat žádnou reklamu. "TV Barrandov bude mít reklamu od prvního dne, konkrétně v pořadu Karneval na Barrandově půjde o spoty společností Vodafone a Mountfield," uvedl Sidovský. Předpokladem podle něj je, že v prvním roce vysílání by měla TV Barrandov z reklamy získat částku nad 50 milionů korun. Příjmy Novy či Primy z reklamy se nyní pohybují v řádu miliard korun ročně.
Vysílání TV Barrandov zahájí pořad Rozsvítí se vám, ve kterém se nová stanice divákům představí, provede je zákulisím televize a seznámí s jejími tvářemi. Hlavní zahajovací show Karneval na Barrandově - v režii Jiřího Adamce, který tradičně v minulosti podobné show režíroval na Nově - začne ve 20:15.
V zahajovací show vystoupí řada stálic českého showbyznysu včetně Karla Gotta, Heleny Vondráčkové, Hany Zagorové a Lucie Bílé a dalších známých jmen. Celkem se na pódiu o rozloze 1000 metrů čtverečních objeví 61 hostů.
TV Barrandov se chce stát alternativou k nynějším komerčním televizím a zaměřuje se podle svých internetových stránek na diváky ve věku 30 let, označované jako "Husákovy děti". Kromě akvizic bude nabízet i pořady vlastní výroby, na začátku například talkshow Jana Saudka, cyklus České milování od režiséra Fera Feniče, Politickou střelnici Zuzany Bubílkové nebo sitcom Ivana Mládka Cyranův ostrov.
Nová stanice je další ze šesti televizí, která získala - kromě stávajících Novy a Primy - licenci pro zemské digitální TV vysílání a začíná vysílat. Od loňského června již funguje zpravodajsko-publicistická Z1, na základě dřívějších jiných licencí je možné již léta sledovat i hudební Óčko a regionální RTA.
Další dvě licence pro DVB-T vlastní Febio TV Fera Feniče a TV Pohoda Radima Pařízka, u nichž datum startu není dosud známo. Podle Feniče by ale mohla Febio TV začít vysílat v příštím roce, spíše až na jeho konci. Záleží to na tom, zda a jak rychle sežene v současné ekonomické krizi investora.
Licenci k vysílání vlastní akciová společnost Barrandov Televizní Studio, jejímž majitelem je skupina akcionářů. Největším podílníkem je akciová společnosti Moravia Steel, v níž má hlavní slovo podnikatel Tomáš Chrenek.