Nová televize bude ale také prostřednictvím satelitních, kabelových a internetových operátorů. Rozjezd stanice stál jejího majitele miliardu korun a vedení plánuje, že do zisku by se měla dostat po třech letech.
TV Barrandov bude stejně jako další komerční stanice financovat svůj provoz zejména z příjmů z odvysílané reklamy. Té ale na začátku s největší pravděpodobností příliš nebude, inzerenti totiž budou zřejmě zpočátku spíše čekat, jak bude program stanice vypadat a jakým tempem bude lákat diváky. Vedení stanice předpokládá, že v prvním roce vysílání by mohla stanice z reklamy získat přes 50 milionů korun.
TV Barrandov se chce stát alternativou k nynějším komerčním televizím a zaměřuje se podle svých internetových stránek na diváky ve věku 30 let, označované jako "Husákovy děti". Kromě akvizic bude nabízet i pořady vlastní výroby, na začátku například talkshow Jana Saudka, cyklus České milování od režiséra Fera Feniče, Politickou střelnici Zuzany Bubílkové nebo sitcom Ivana Mládka Cyranův ostrov.
Nová stanice je další ze šesti televizí, která získala - kromě stávajících Novy a Primy - řádnou licenci pro zemské digitální TV vysílání a začíná vysílat. Od loňského června již funguje zpravodajsko-publicistická Z1, na základě dřívějších jiných licencí je možné již léta sledovat i hudební Óčko a regionální RTA.
Další dvě licence pro DVB-T vlastní Febio TV Fera Feniče a TV Pohoda Radima Pařízka, u nichž datum startu není dosud známo. Podle Feniče by ale mohla Febio TV začít vysílat v příštím roce, spíše až na jeho konci. Záleží to na tom, zda a jak rychle sežene v současné ekonomické krizi investora.
Licenci k vysílání vlastní akciová společnost Barrandov Televizní Studio, jejímž majitelem je skupina akcionářů. Největším podílníkem je akciová společnosti Moravia Steel, v níž má hlavní slovo podnikatel Tomáš Chrenek.