"Lze jen těžko odhadnout, jak se budou nadále prodeje naší společnosti vyvíjet, ale předpokládáme celosvětově zvýšený zájem o malé vozy, například Škoda Fabia, které znamenají nejen finanční úsporu, ale také odpovídají trendu zvýšené ochrany životního prostředí. Naděje na pozitivní vývoj vkládáme také do nových modelů, které v roce 2009 představíme," uvedl Fred Kappler, člen představenstva Škoda Auto odpovědný za oblast prodeje.
Nejprodávanější autem byla opět Octavia. Celkem se prodalo 344.857 vozů Octavia a Octavia Tour, což je o 11,3 procenta více, než za rok 2007. Druhým nejúspěšnějším je model Škoda Fabia. Automobilka jich dodala zákazníkům po celém světě 246.561, což je nárůst o 5,9 procenta. Nejvyšší procentuální nárůst zaznamenala u modelu Škoda Superb. Toho bylo v roce 2008 prodáno o 24,9 procenta více, než v roce předchozím, celkem 25.645 vozů. Nového majitele si našlo 57.467 vozů modelové řady Roomster.
Prodej mladoboleslavských aut vzrostl loni především v Číně, 59.284 vozů je o 117 procent více, než v roce 2007. Dalších 16.051 vozů koupili zákazníci v Indii, což je nárůst o 31,9 procenta.
Ve východní Evropě stouply meziročně prodeje o 30,1 procenta na 123.630 vozů. Hlavní podíl na tom má ruský trh, kde bylo v roce 2008 prodáno 50.733 Škodovek, což proti roku 2007 nárůst 84,2 procenta.
Nejsilnějším trhem západní Evropy zůstalo pro značku Škoda Německo. Automobilka zde zvýšila tržní podíl za rok 2008 na 3,9 procenta, a to i přes pokles celkového trhu osobními automobily o 1,8 procenta. Němečtí zákazníci během roku 2008 registrovali 121.277 vozů, meziročně o dvě procenta více.