"Meziroční nárůst na konci tohoto roku okolo 25 procent se může zdát v době ekonomických problémů velmi nadsazený, ale vedou mě k němu mimo jiné výsledky prodeje letenek v kritických měsících na sklonku toho minulého," řekl E15 Jančura. Podle něj se firmě podařilo udržet prodej letenek na stejné úrovni jako v roce 2007, přestože tržby v letecké přepravě jako celku klesly.
Drtivou většinu tržeb společnosti vytváří právě internetový prodej letenek. Student Agency dále provozuje síť vnitrostátních i celoevropských autobusových linek, z nich loni utržila kolem 800 milionů korun. Ještě menší obrat vytváří původní zaměření firmy - zprostředkování jazykových a pracovních pobytů v zahraničí, v současnosti asi do 20 zemí světa.
Podle analytika brněnské makléřské společnosti Cyrrus Jana Procházky je ale možné, že Student Agency bude schopná nacházet nové prodejní možnosti na trhu i v době krize. "Faktem je, že přepravní podíl nízkonákladových leteckých společností se třeba v případě pražského letiště zvyšuje na úkor velkých aerolinek. A na levném létání je Jančurova firma závislá," řekl deníku. Budoucnost Student Agency se tak bude odvíjet od dalšího osudu nízkonákladových leteckých společností, mnohé z nich mají finanční potíže, některé dokonce již svoji činnost ukončily.
Student Agency plánuje v příštích letech vstup do železniční dopravy. Žlutými rychlovlaky s názvem HighJet chce Českým drahám konkurovat především v rychlosti, ceně jízdenek a luxusními vagóny. Skupina Student Agency zaměstnává kolem 950 zaměstnanců. Jediným majitelem je Radim Jančura. S podnikáním ještě jako student brněnské techniky, Student Agency založil v roce 1996.