Banka dosáhla ve svém hospodaření zásadního obratu a loňský rok podle předběžných výsledků ukončila se ziskem po zdanění ve výši 7,2 mil. Kč. Bilanční suma se zvýšila v roce 2001 o téměř 75 % a na jejím konci přesáhla 10 mld. Kč při kapitálové přiměřenosti 35 %.
Tato banka se již od jejího vzniku orientuje na služby, které poskytuje hlavně prostřednictvím přímého bankovnictví. Počet klientů ke dnešnímu dni je téměř 193 tisíc, což potvrzuje zájem o služby přímého bankovnictví, kde došlo k nárůstu o 400 procent, a to hlavně v důsledku projektů v rámci finanční skupiny České pojišťovny, zejména projektu ČP Finance a spoluprací se sesterskou společností Home Credit. K nárůstu zájmu klientů o přímé bankovnictví došlo i přesto, že je nyní výběr přímého bankovnictví větší, když jej poskytují i ostatní banky.
Nejvyužívanějším komunikačním kanálem je internet. Klienti banky přes webovou stránku vyřizují 93 procent transakcí, na druhém místě s 6 procenty je GSM banking a zbytek představují další přístupové kanály.
Rozhodujícím akcionářem eBanky je s vlastnictvím 99,35 % základního kapitálu Česká pojišťovna, zbývající část vlastní drobní akcionáři.