Allianz pojišťovna rozšířila službu Home Assistance

20.01.2009 | , Allianz
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

Allianz pojišťovna připravila několik novinek v poskytování asistenčních služeb Home Assistance. Tyto služby představují důležitou součást pojištění majetku občanů i podnikatelů, kterým pomáhají řešit následky škodných událostí a často i snižovat jejich negativní finanční dopad.

Home Assistance mohou nyní využít všechny bytové domy pojištěné u Allianz pojišťovny. Bezplatné asistenční služby pro bytové domy zahrnují: odvrácení stavu nouze (nezbytné práce instalatéra, topenáře, zámečníka, elektrikáře, sklenáře či pokrývače), deratizaci a dezinsekci a servis domácích elektrospotřebičů ve společných prostorách bytového domu. Každý bytový dům může využít až 5 zásahů asistenční služby Home Assistance ročně, náklady na jeden zásah nesmí překročit limit 7000 Kč. Celkem tak má pojištěný bytový dům k dispozici bezplatné zásahy asistenční služby v hodnotě až 35.000 Kč ročně.

Služba Home Assistance pro občany byla rozšířena o služby deratizace a dezinsekce pro všechny domácnosti a nemovitosti pojištěné ve variantě Exkluziv.

Služba Home Assistance slouží k rychlému a bezproblémovému odstranění stavu nouze v domácnosti klienta (nezbytné práce instalatéra, topenáře, zámečníka, elektrikáře, sklenáře či pokrývače), ve variantě Exkluziv dále zahrnuje dezinsekční a deratizační služby a servis domácích elektrospotřebičů. Pokud se domácnost stala následkem nastalé pojistné události neobyvatelnou, asistenční služba zajistí i převoz členů domácnosti a jejich náhradní ubytování. Služba Home Assistance je klientům k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Klient Allianz pojišťovny má nárok na 2 bezplatné zásahy Home Assistance ročně, do finanční výše dle sjednané varianty pojištění (u varianty Normal a Optimal jde o celkovou částku do 4000 Kč ročně, u varianty Exkluziv o objem 8000 Kč ročně).

Službu Home Assistance mohou v pojištěné provozovně nebo kanceláři nově využívat také klienti s Komplexním pojištěním podnikatelů NOE. K dispozici mají stejný rozsah asistenčních služeb, jako klienti s pojištěním domácnosti a nemovitosti.

Allianz pojišťovna svým klientům v rámci služby Home Assistance dále nabízí tzv. Modré stránky Allianz. Jedná se o databázi firem a řemeslníků, ze které si klient může na bezplatném telefonním čísle 800 170 000 nechat doporučit nejvhodnějšího zhotovitele požadovaných prací a úprav v domácnosti a nemovitosti. Služba Home Assistance potom také dohlíží na kvalitní a včasné dodání objednaných prací.

Allianz pojišťovna nabízí službu Home Assistance od července 2001 a byla tak první pojišťovnou, která asistenční služby svým klientům nabídla.

O tom, že při nenadálých situacích může asistenční služba klientům ušetřit mnoho starostí a podstatně urychlit odstraňování havárií v domácnosti, svědčí vybrané konkrétní příklady klientů Allianz pojišťovny z poslední doby:

Podivné zvuky v chladničce
Klientka kontaktuje asistenční službu se sdělením, že „cosi hlasitě cvaká v chladničce“. Chladnička je po záruce a není starší 5ti let, byla zakoupena v ČR, klientka může stáří doložit nákupním dokladem. Operátor obratem vyhledal vhodnou firmu, který by klientce ledničku opravila a navrhnul, aby se klientka sama dohodla se servisem na vhodném čase opravy. Upozorňuje na finanční limit 4000 Kč. Klientka sama si dohodla vyhovující termín opravy, oprava proběhla a klienta následně zaslala asistenční službě doklad k proplacení. Účet byl klientce proplacen. Účet byl klientce proplacen tři dny po doručení.

Rozbité okno hrozilo vysypáním skla do ulice
Anglicky hovořící klientka kontaktovala pojišťovacího poradce Allianz s žádostí o pomoc: rozbité okno v činžovním domě hrozí rizikem vysypání skla do ulice. Poradce obratem informoval asistenční službu, která se spojila s vhodnou firmou pro tento typ opravy a ta, po poskytnutí finanční garance asistenční službou, vyjíždí ke klientce. Přímo na místě okno opravuje a zasklívá. Po třech hodinách od úvodního telefonátu obchodního zástupce Allianz bylo okno zaskleno. Asistenční služba se ještě spojila s klientkou, aby ověřila, že je vše v pořádku. Klientka vyjádřila spokojenost s rychlostí a pohotovostí služby.

Teče voda ze zdi
V 19.39 hodin klient kontaktoval asistenční službu s tím, že má doma poruchu vodovodu: „teče to dost a stále víc a víc“. Operátor informoval klienta o možnostech opravy a limitu částky pro poskytnutí opravy. O necelou hodinu později se operátor znovu spojil s klientem a informoval ho, že smluvní poskytovatel je připraven k výjezdu. S klientem domluvil zásah na následující den ráno a informoval klienta, že nebude muset nic doplácet. Následujícího dne ráno operátor znovu kontaktoval klienta a ujistil se, že porucha byla odstraněna a klient je spokojen.

Uniká voda z ústředního topení
Klient kontaktuje asistenční službu s problémem: z ústředního topení jeho bytu v panelovém domě vytéká voda a termoventil nelze utáhnout. Operátor vyhledal nejbližšího smluvního opraváře a spojil ho do konferenčního hovoru s klientem. Odhadovaná cena opravy může dosáhnout až 4000 Kč. Klient je informován o limitu 2000 Kč a souhlasí s případným doplatkem v hotovosti. Opravář se domluvil s klientem na přesném času opravy, který byl stanoven na týž den odpoledne. Při kontrolním telefonátu následujícího dne operátor ověřil, že zásah proběhl podle dohody, vše je již v pořádku a topení je opraveno. Cena opravy nakonec nepřesáhla stanovený limit klient nic doplácet nemusel.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy