M&M: Šíp se změní z deníku na týdeník

11.02.2009 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 11. února (ČTK) - Bulvární deník Šíp, který vydává Vltava-Labe-Press (VLP,) se přemění na týdeník. Informuje o tom zpravodajský server Marketing&Media.

"Rozhodli jsme se vydávání deníku Šíp tak, jak vychází dnes, ukončit. Chceme jej ale ponechat jako týdeník," řekl M&M generální ředitel a předseda představenstva VLP Miroslav Pavel.

Od března tak bude vycházet pouze páteční vydání Šípu, do něhož je vkládán TV magazín, a od dubna se Šíp představí jako nový týdeník. Páteční prodej Šípu totiž dosahuje 80.000 výtisků, což vydavatelství považuje za dobré, píše server.

Šíp začal vycházet v říjnu 2005. V posledním roce se ale potýkal s poklesem prodaného nákladu, který se v loňském listopadu snížil na 42.000 výtisků, v prosinci 2008 se pak Šípu v průměru prodávalo 43.000 kusů denně. Také čtenost deníku klesala. Podle nových dat Media projektu za druhé pololetí 2008 se meziročně snížila o 78.000 čtenářů na 135.000.

Na trhu bulvárních deníků tak zůstanou dva tituly: lídr tuzemských deníků Blesk a Aha!. Oba patří vydavatelství Ringier ČR, píše zpravodajský server o marketingu, médiích a reklamě M&M.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK