"Naše nové obchodní domy nabídnou zákazníkům to, co si podle průzkumů skutečně přejí. Širší sortiment místních i mezinárodních značek, světovou úroveň nákupního prostředí a špičkové služby zákazníkům," sdělil dnes novinářům manažer obchodních domů Tesco Marcus Chipchase. Česká republika je podle něj první zemí, ve které Tesco nový koncept obchodních domů realizuje.
Změny se budou týkat především přestavby interiérů, které mají odpovídat moderním trendům pohodlného nakupování. "K pohodlí zákazníků přispěje také jednotný pokladní systém, jenž umožní platit za jakékoliv zboží u kterékoliv pokladny v rámci celého obchodního domu. Zákazník dostane možnost přehledného výběru a volného pohybu po celém prodejním prostoru od pultu k pultu, aniž by musel přecházet z obchodu do obchodu," uvedla mluvčí Tesco Stores ČR Eva Karasová.
Obchodní domy My podle Karasové nabídnou zákazníkům širokou nabídku výrobků v různých cenových relacích. Sortiment bude zahrnovat klasické i trendové oblečení, velký výběr kosmetických značek, dětské oblečení a hračky a potřeby pro domácnost. "Součástí obchodních domů zůstane také prodejna potravin, která dále ponese jméno Tesco," podotkla Karasová.
Tesco nyní v Česku provozuje 113 hypermarketů, supermarketů, obchodních domů a prodejen Tesco Expres. Společnosti Tesco loni na žebříčku největších tuzemských obchodníků připadla druhá pozice za skupinou Schwarz, která v Česku provozuje hypermarkety Kaufland a diskontní prodejny Lidl.