Průzkum:Češi jsou stále nejvíc přesyceni reklamou na Nově a Primě

19.02.2009 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 19. února (ČTK) - Čechům stále vadí příliš mnoho reklamy v komerčních televizích, vyplývá z lednového průzkumu společnosti Factum Invenio. Přesycenost z reklamy v případě Novy pociťuje 83 procent lidí a v případě Primy 77 procent dotázaných. Ve veřejnoprávní České televizi pociťuje úroveň reklamy jako přílišnou 46 procent diváků. Proti loňsku se názor veřejnosti téměř nezměnil.

V ostatních tradičních médiích, jako jsou časopisy, noviny nebo rozhlas, přestává reklama vadit. V časopisech vnímá příliš mnoho reklamy 39 procent lidí, což je o šest procentních bodů méně než loni. Vnímání přesycenosti reklamou u rozhlasu kleslo z 36 na 30 procent a v novinách o osm procentních bodů na 28 procent.

Podle projektové manažerky společnosti Factum Lenky Vávrové se lidé přestávají o klasická média zajímat a přesouvají svůj zájem na internet.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK