Zájem o auta největší české automobilky se prý zvedl především v Německu, Rakousku nebo Francii. Firma proto zatím předpokládá, že návrat k pětidenní výrobě je již trvalý. "Není tam žádné omezení, že by to bylo jen na určitou dobu. Vracíme se prostě momentálně ke standardnímu modelu výroby," podotkl mluvčí.
Škoda Auto původně kvůli recesi v automobilovém průmyslu plánovala vyrábět jen čtyři dny v týdnu až do konce června. Nedávno však již avizovala, že kvůli poptávce na německém trhu začne od tohoto týdne vyrábět model Škoda Fabia i v pátek. To mělo trvat ale původně trvat jen do konce března.
Německá vláda dá 2500 eur (přes 70.000 korun) každému, kdo odveze na vrakoviště auto starší devíti let. Nový vůz si pak musí koupit nejpozději do konce roku. To stlačilo cenu fabie na německém trhu na zhruba 160.000 korun a zvýšil se i zájem o další modely.