V průměru se na lyžařské přenosy dívalo 400.000 diváků, průměrný podíl na televizním publiku byl 23,7 procenta. Uplynulou sobotu diváky nejvíce lákal závod skokanských družstev, který v odpoledních hodinách vidělo přes půl milionu lidí. Poslední závod šampionátu, závod mužů na 50 km, si v neděli nenechalo ujít 563.000 dospělých. Podíl na sledovanosti činil 24,5 procenta.
Ve srovnání s národními sporty, fotbalem a hokejem, lyžování tolik netáhne. Například finále loňského evropského šampionátu v kopané mezi Španělskem a Německem sledovalo na Primě 1,2 milionu dospělých diváků, vítězství Ruska nad Kanadou ve finále mistrovství světa v hokeji vidělo téměř 900.000 diváků.
Vrchol soutěže oštěpařek na olympijských hrách v Pekingu včetně zlatého hodu české reprezentantky Barbory Špotákové sledovalo v létě na ČT2 549.000 českých fanoušků. Závěrečné dva pokusy Špotákové a ruské závodnice Marii Abakumovové, která do té chvíle útočila na zlato, tak viděla téměř polovina ze všech diváků v tu chvíli u obrazovek.
Příjmy z reklamy během mistrovství světa v Liberci Česká televize zatím nezveřejnila. Podle Štichy by mohly být spočítány do příštího týdne. Jak ČT uvedla v polovině února, příjmy zřejmě budou kvůli krizi nižší, než se očekávalo zhruba před rokem. Mělo by ale jít o jednotky milionů korun.