Bojem s krizí k růstu společnosti?

03.03.2009 | , Top Vision
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

O tom, že čeští podnikatelé dokáží z pomyslné nuly vybudovat úspěšné společnosti není pochyb! Jablotron, Linet, Unicorn, Adventura, Gity, Mountfield, LMC a řada dalších značek je toho jen důkazem.

„Otcové firem“ museli při jejich budování prožít každý své vlastní milníky krize i úspěchu. Současná ekonomická situace je zajisté pro řadu českých rostoucích podniků dalším zlomovým momentem. Momentem, kdy musí ukázat, že v první lize jsou oprávněně.

Právě v době ekonomické recese roste potřeba podnikatelů diskutovat možné scénáře vývoje ekonomiky, jednotlivých oborů, společné komunikace k vládním představitelům. A především předávat si zkušenosti, ať již s krizovým řízením při razantních změnách či motivaci vlastního týmu lidí.

Tradiční setkání českých podnikatelů NÁŠ RŮST 19. března 2009, tentokráte aktuálně zacíleno jako BOJ S KRIZÍ & NÁŠ RŮST, je každoročním setkáním majitelů firem, jednatelů a generálních ředitelů, kteří se podílejí na rozhodování o budoucnosti svých společností. Obstát v globální konkurenci je stále těžší, a to nejen z pohledu současné krize. I letošní břevnovské fórum „Náš růst“ bude o rostoucích firmách a osobnostech, které stojí za jejich úspěchem.

Jak vidí podnikatelé vývoj svých společností v současné ekonomické a finanční krizi? Co pálí podnikatele a jak to řeší? Jaký je výhled a očekávání od ekonomiky, vlády…? Odpovědi na tyto otázky uslyšíme z úst několika předních podnikatelů jako jsou např.: Stanislav Bernard – Rodinný pivovar BERNARD, Pavel Juříček – BRANO, Tomáš Macura – WALMARK a dalších osobností. Více informací pro všechny podnikatele, kteří se chtějí inspirovat a otevřeně diskutovat o současné situaci: http://www.topvision.cz/nas-rust

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference