Pro budoucí i stávající klienty tak web získává nejen přívětivější vzhled, ale je také nově obohacen o velké množství užitečných informací.
Společnost AWD Česká republika je třetí z deseti zemí, ve kterých AWD působí, která sjednotila svým vzhledem svůj web s webem mateřské společnosti. V průběhu roku by mělo postupně dojít ke sjednocení designu webů i v ostatních zemích.
Na novém webu klienti získají všechny potřebné informace. Samozřejmostí jsou aktuality, informace o společnosti, tiskový servis, důležité kontakty i projekty AWD Nadace pro Pomoc dětem. Nově zde klienti naleznou krátká videa o společnosti, rozsáhlý finanční lexikon nebo si mohou vyzkoušet online kalkulátory pro výpočty svých investic, penze, mzdy apod.
Vzhledem k tomu, že AWD zahájila v letošním roce silnou expanzi, pro kterou potřebuje velký počet nových pracovníků, novou podobu získala i sekce „Kariéra“ určená pro zájemce o práci v AWD. I ta je doplněna krátkými video rozhovory s pracovníky AWD.
„V nedávném nezávislém průzkumu znalosti značek poradenských firem se AWD Česká republika umístila na prvním místě s 8% spontánní znalostí značky,“ říká Pavel Manhalter, výkonný ředitel pro marketing a komunikaci ze společnosti AWD Česká republika, a dodává: „Věřím, že nový web společnosti AWD Česká republika bude dalším důležitým nástrojem, jak znalost značky dále podpořit.“ Společnost AWD bude letos inzerovat prostřednictvím ppc kampaní převážně na Google.cz, Seznam.cz a Jobs.cz.