Dosažení kapacitních limitů, které si společnost určila pro první rok fungování, podle vedení také znamená, že může rozšířit své aktivity o další oprávnění pro servis a údržbu dalších typů letadel, a to především Boeingu 757. Druhé pracoviště v hangáru by mělo zahájit činnost letos. Ve firmě JOB AIR - CEAM pracuje nyní kolem 180 lidí, dalších zhruba 150 lidí je podle Zátorského zaměstnáno v souvisejících a navazujících společnostech.
Údržbové centrum JOB AIR - CEAM na mezinárodním Letišti Leoše Janáčka je největším údržbovým a servisním střediskem pro letadla ve střední a východní Evropě. Centrum stálo miliardu korun a bylo otevřeno loni na jaře. Mezi zákazníky JOB AIR - CEAM, kteří posílají do Mošnova na standardní předepsanou údržbu své stroje, patří například Travel Service, Poljot, SKY EUROPE a Air Berlin. Nejnověji se zavázala posílat stroje do Mošnova i GE Commercial Aviation Services (GECAS) ze skupiny General Electric, která je největším globálním poskytovatelem leasingu a finančních produktů k nákupu a provozování civilních letadel. První stroje z flotily GECAS, která vlastní nebo pronajímá přes 1800 letadel, už přiletěly do mošnovského centra na standardní prohlídku a údržbu v minulých týdnech.