"V první fázi se soustředíme hlavně na prodej a servis automobilů. V Car Centru chceme nabídnout nejméně 35 značek," řekl E15 ředitel investic a správy nemovitostí Charouz Group Zbyněk Malý. Podobné hypermarkety s automobily se podle něho nyní ve světě stavějí stále častěji. "Lidé si v showroomu mohou vybrat ze škály značek. Obchodníci mohou těžit ze synergie, není třeba mít zázemí zvlášť pro každou značku," dodal Malý.
Součástí první etapy, která má stát zhruba 80 milionů eur (v přepočtu dvě a čtvrt miliardy korun), je 101 metrů vysoký čtyřhvězdičkový hotel s wellness centrem, kasino a prostory pro administrativu.
Firma podle Malého zahájí výstavbu "po krizi". Na přípravě spolupracuje Charouz Group s německými projektanty, kteří staví například autosalony pro značku Mercedes-Benz. Hlavní atrakcí druhé fáze projektu je autodrom, který by mohl konkurovat nynější závodní dráze v Mostě.
Zatím méně jasné obrysy má sportovní centrum. "Je zde plánovaná aréna srovnatelná s dnešním stadionem Sparty," naznačil Malý. Podle propagačních materiálů by se na sportovištích mohla hrát hokejová, fotbalová či basketbalová utkání. Ve hře je i kongresové centrum, business klub a pořádání koncertů, píše E15.
O stavbě závodní dráhy v Praze, kde by mohly závodit dokonce i vozy Formule 1, se hovořilo již v roce 2006. Podle tehdejších informací některých médií měl pražský magistrát hotový plán na stavbu závodního okruhu. Projekt měl stát 200 až 300 milionů eur a hradit ho měl nejmenovaný soukromý investor.