"Je to pro nás úkol letošního roku. Našim zaměstnancům dáme do ruky jednoduchý nástroj, který během jednoho rozhovoru s klientem umožní optimálně poradit, jak si uložit své úspory i s ohledem na optimalizaci daňových výhod," řekl E15 ředitel pobočkové sítě ČS Tomáš Vaníček.
Pro nejbonitnější klientelu už více než rok funguje osobní finanční plán. Vaníček upřesnil, že banka nyní připravuje další dvě alternativy. Jednu pro klientelu s vyššími příjmy a druhou pro masovou klientelu. Obě alternativy chce ČS v letošním roce uvést na trh.
Vaníček dále potvrdil, že banka v průběhu letošního roku ve dvou fázích osloví všechny své klienty. V loňském roce přitom spořitelna podobnou masivní akcí prodala více než milionu zákazníků nový osobní účet.
Podle listu banka kromě další expanze do obchodních center zvažuje vyzkoušet v Česku netradiční mobilní pobočku. Podobný projekt již testují kolegové banky v Rakousku.
"V letošním roce plánujeme otevření dalších dvaceti až třiceti nových obchodních míst," potvrdil Vaníček. Dnešní síť, řádově 650 poboček, doplňujeme a přesouváme současné pobočky z historických míst do oblastí, kde to nyní víc žije, vysvětlil. Očekává, že příští rok přibude dalších dalších 20 až 30 poboček.